ClumsyMonkey.net

CM Cribs: Post a video or a photo (or 4) of your room

Show off your art.
A pop-up book of flowers from grade 4 are driving her insane...

Postby Lando » 2/6/2009, 7:40 am

Neo wrote:
laurel wrote:i have deduced that neil is a smoker.


Those actually are not mine. I quit smoking back in October!


OH YEAH!? Then who's been smoking in YOUR xbox area?! hmm?
Image
User avatar
Lando
Oskar Lifetime Achievement Award: 2005
Oskar Lifetime Achievement Award: 2005
 
Posts: 13395
Joined: 3/13/2002, 12:16 am
Location: Canada

Postby Neil » 2/6/2009, 1:22 pm

Lando wrote:
OH YEAH!? Then who's been smoking in YOUR xbox area?! hmm?


My dad.... He was on the internet researching trucking jobs. He used to truck drive, and he kinda wants to again. He's smoked for a solid 35 years...
Hatred is gained as much by good works as by evil. - Niccoló Machiavelli
User avatar
Neil
Oskar Winner: 2010
Oskar Winner: 2010
 
Posts: 8404
Joined: 9/27/2002, 8:26 am
Location: Minnesota

Postby nikki4982 » 2/6/2009, 1:31 pm

Neo wrote:
Shanae wrote:You are cool person, aren't you, Neil? Your Dad's house, Xbox, Rock Band drums...


:lol: I'm not sure you're complimenting me or completely owning me. haha! This living space is only temporary. I'll be back in NY within a few more weeks at the most.


I couldn't figure that out, either. :lol: If she was being sarcastic, that may be one of the best burns in CM history.
<table><tr><td>~ Nikki Edwards
Queen of the Harpies <img src="../phpBB2/files/queen_of_harpies.gif" align="texttop">
</td><td><font color="orange">President of the Pookie Brigade</font>
"If you put those on the internet, I'll kill you guys!" - Jer</td></tr></table>
<center><img src="../phpBB2/files/squiggle.gif">

<font color="#3C8C8B">Imagine there's no heaven, it's easy if you try, no hell below us,
above us only sky, imagine all the people, <font color="#FFFFFF">living</font> for today...</font>

<font color="#50B4B3">Imagine there's no countries, it isn't hard to do, nothing to kill or die
for, no religion too, imagine all the people, living <font color="#FFFFFF">life</font> in peace...</font>

<font color="#89CDCC">Imagine no possesions, I wonder if you can, no need for greed or <font color="#FFFFFF">hunger</font>,
a brotherhood of man, imagine all the people, sharing all the <font color="#FFFFFF">world</font>...</font>

<font color="#B1DFDE">You may say I'm a <font color="#FFFFFF">dreamer</font>, but I'm not the only one, I hope
some day you'll join us, and the world will <font color="#FFFFFF">live</font> as one.</font></center></font>
User avatar
nikki4982
Oskar Lifetime Achievement Award: 2007
Oskar Lifetime Achievement Award: 2007
 
Posts: 30273
Joined: 11/14/2002, 11:34 pm
Location: Collingswood, New Jersey, USA

Postby Neil » 2/6/2009, 2:38 pm

She's just fortunate because she has youth on her side.... Haha!
Hatred is gained as much by good works as by evil. - Niccoló Machiavelli
User avatar
Neil
Oskar Winner: 2010
Oskar Winner: 2010
 
Posts: 8404
Joined: 9/27/2002, 8:26 am
Location: Minnesota

Postby myownsatellite » 2/6/2009, 3:40 pm

At least you finally quit smoking!!!
~*Megan*~

"Wow, nice to meet you. Nine years huh? That's a really long time. Are you going to stab me or something? Because if you are, can we get it over with?" ~Jer
Image

You are never stronger than when you land on the other side of despair. ~Zadie Smith, White Teeth
User avatar
myownsatellite
Oskar Winner: 2009
Oskar Winner: 2009
 
Posts: 5009
Joined: 10/20/2005, 9:20 pm
Location: MA, USA

Postby Neil » 2/6/2009, 3:48 pm

myownsatellite wrote:At least you finally quit smoking!!!


You say finally like I'm old or have been doing it forever! Haha! It had only been about 6 years.

Its been tough... That's fo'sho.
Hatred is gained as much by good works as by evil. - Niccoló Machiavelli
User avatar
Neil
Oskar Winner: 2010
Oskar Winner: 2010
 
Posts: 8404
Joined: 9/27/2002, 8:26 am
Location: Minnesota

Postby myownsatellite » 2/6/2009, 3:49 pm

Only :P
~*Megan*~

"Wow, nice to meet you. Nine years huh? That's a really long time. Are you going to stab me or something? Because if you are, can we get it over with?" ~Jer
Image

You are never stronger than when you land on the other side of despair. ~Zadie Smith, White Teeth
User avatar
myownsatellite
Oskar Winner: 2009
Oskar Winner: 2009
 
Posts: 5009
Joined: 10/20/2005, 9:20 pm
Location: MA, USA

Postby Neil » 2/6/2009, 3:58 pm

Well.... When both of my parents have smoked since they were young I feel as though 6 years isn't much. :lol:

My sense of smell has come back ten fold! So has my taste buds...
Hatred is gained as much by good works as by evil. - Niccoló Machiavelli
User avatar
Neil
Oskar Winner: 2010
Oskar Winner: 2010
 
Posts: 8404
Joined: 9/27/2002, 8:26 am
Location: Minnesota

Postby nikki4982 » 2/6/2009, 4:32 pm

Yay for quitting. :)

Neo wrote:She's just fortunate because she has youth on her side.... Haha!

I think that's what made it so good! She's so young and seemingly innocent...
<table><tr><td>~ Nikki Edwards
Queen of the Harpies <img src="../phpBB2/files/queen_of_harpies.gif" align="texttop">
</td><td><font color="orange">President of the Pookie Brigade</font>
"If you put those on the internet, I'll kill you guys!" - Jer</td></tr></table>
<center><img src="../phpBB2/files/squiggle.gif">

<font color="#3C8C8B">Imagine there's no heaven, it's easy if you try, no hell below us,
above us only sky, imagine all the people, <font color="#FFFFFF">living</font> for today...</font>

<font color="#50B4B3">Imagine there's no countries, it isn't hard to do, nothing to kill or die
for, no religion too, imagine all the people, living <font color="#FFFFFF">life</font> in peace...</font>

<font color="#89CDCC">Imagine no possesions, I wonder if you can, no need for greed or <font color="#FFFFFF">hunger</font>,
a brotherhood of man, imagine all the people, sharing all the <font color="#FFFFFF">world</font>...</font>

<font color="#B1DFDE">You may say I'm a <font color="#FFFFFF">dreamer</font>, but I'm not the only one, I hope
some day you'll join us, and the world will <font color="#FFFFFF">live</font> as one.</font></center></font>
User avatar
nikki4982
Oskar Lifetime Achievement Award: 2007
Oskar Lifetime Achievement Award: 2007
 
Posts: 30273
Joined: 11/14/2002, 11:34 pm
Location: Collingswood, New Jersey, USA

Postby Shanae » 2/8/2009, 10:16 pm

nikki4982 wrote:
Neo wrote:
Shanae wrote:You are cool person, aren't you, Neil? Your Dad's house, Xbox, Rock Band drums...


:lol: I'm not sure you're complimenting me or completely owning me. haha! This living space is only temporary. I'll be back in NY within a few more weeks at the most.


I couldn't figure that out, either. :lol: If she was being sarcastic, that may be one of the best burns in CM history.


That was sarcasm. But apparently there is mystique surrounding my comment. The whole "complimenting / burning" mystique is what makes the post really special.
Shanae
Oskar Winner: 2009
Oskar Winner: 2009
 
Posts: 1546
Joined: 12/28/2008, 7:59 pm
Location: Saskatchewan

Previous

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

Delete all board cookies • All times are UTC - 6 hours • PHPBB Powered

Serving Our Lady Peace fans since 2002. Oskar Twitch thanks you for tasting the monkey brains.